Nye Trænere til OB & IK´s 2. hold

image Fra venstre: Thomas Brandt Madsen, seniorformand Thomas Hansen og Dennis Kingo Berg
17. december 2020 kl. 20:55

Vores serie 1 trænere i efteråret 2020, Niels Mogensen og Knud Sørensen har efter eget ønske valgt at takke af efter et halvt år. Klubben vil gerne takke Niels og Knud for samarbejdet i efteråret. Knud fortsætter i OB & IK i en anden funktion, samtidig med at vi håber at byde Niels indenfor igen i den nærmeste fremtid.

OB & IK har nu lavet en aftale foreløbigt for foråret 2021 med 2 nye ansigter i klubben: Dennis Kingo Berg og Thomas Brandt Madsen.

Dennis Kingo Berg er 37 år og bosiddende i Odense. Dennis har spillet fodbold på forskellige niveauer. Hans trænerkarriere startede i OB. Han har trænet forskellige klubber i Odense, senest i B1909 hvor han sammen med Thomas havde ansvaret for klubbens 2. hold.

Thomas Brandt Madsen er 42 år og bosiddende i Odense. Thomas har spillet fodbold i enkelte klubber i Odense på forskellige niveauer, herunder bl.a. Dalum IF. Thomas har desuden spillet fodbold i Silkeborg og omegn. Thomas startede trænerkarrieren i Dalum IF efter endt karriere.

Thomas har B-licens som træner.

Dennis og Thomas har af flere omgange arbejdet sammen med stor succes, og det håber vi fortsætter i OB&IK.

Seniorudvalgsformand Thomas udtaler: ”Det bliver rigtig spændende, at få 2 nye trænere ind i folden. Begge har solid trænererfaring, og jeg er sikker på, at begge vil falde godt ind i træner-miljøet i OB & IK. Opgaven bliver nu at sikre overlevelse i serie 1 i foråret 2021. Så velkommen til Dennis og Thomas”

På grund af covid-19 bliver der formodentlig ikke en five a side turnering i januar som vi plejer desværre.

Vi vil senere melde en dato ud, hvordan vi begynder træningen for serie 1 og øvrige seniorhold.