Cheftræner Anders Nielsen takker af i Otterup Bold- & Idrætsklub

03. juni 2021 kl. 14:45

Cheftræner Anders Nielsen takker af i Otterup Bold- & Idrætsklub

Anders har fået den unikke mulighed at blive assistenttræner for Brian Priske i Royal Antwerp FC i Belgien. Det betyder at Otterups pokalkamp mod B 1913 bliver hans sidste kamp i spidsen for vores DS-mandskab i denne omgang.

Vi takker Anders for den tid, han har været træner i, og vi er sikre på, at det ikke er sidste gang at han har været træner i Otterup Boldklub. Anders har været vores cheftræner i et år, men han har været frivillig hjælper i klubben i flere år. Det er kun Anders, som rejser til Belgien, resten af familien bliver i Danmark.

OB & IK ønsker Anders god vind i sit nye trænerjob. Vi er stolte over, at vi har haft en cheftræner, som kan score så fornemt et trænerjob.

OB & Ik vil snarest afklare, hvordan resten af sæsonen skal forløbe, ligesom vi nu skal trænerjagt for den kommende sæson.

Hvis du vil læse mere om hans nye klub så kan du gå ind på dette link.

Royal Antwerp FC var den første klub som blev stiftet i Belgien og har derfor klub nr. 1. Klubben er stiftet helt tilbage i 1880.

Bent Hjortebjerg, formand for OB & IK