Træning i Motion & Velvære

Som aktivt medlem i Otterup HK - OB&IK - Otterup e-sport har du mulighed for at få et medlemskab i Motion & Velvære med rabat.

- Er du over 25 er prisen 199,- pr måned (du sparer 100,-) og der er ingen oprettelse
- Er du mellem 15 og 25 er prisen 149,- pr måned (du spare 50,-) og du betaler ikke oprettelse

Desværre tilbyder Motion & Velære ikke fast medlemskab til personer under 15 år. Men til gengæld vil vi tilbyde at én forældre kan købe et medlemskab til 199,- pr måned og uden oprettelse. Alle priser forudsætter at man betaler månedligt via PBS.

Skulle du i forvejen have et aktivt medlemskab, så laver vi det naturligvis om.

Ønsker du at bruge dette tilbud, få et nyt medlemskab eller at få ændret det du har i forvejen, så skal vi have et skriftligt dokument fra klubben. Det sker ved henvendelse til ungdomsformanden i OB & IK på ungdom@ob-ik.dk.