Årets spiller 21/22 blev ...

image Året spiller - Kim "TV" Larsen
Mikkel Sølberg Nielsen
23. oktober 2022 kl. 10:40
Kim "TV" Larsen

Årets spiller fik debut for Otterup Boldklub den 8. august 2017 i den flotte 3-2 sejr i pokalen over dengang 2. div. Holdet Marienlyst.

Årets spiller har inden dagens kamp spillet 119 kampe for Otterups førstehold.

Årets spiller har været Otterup spiller af flere omgange, og trods et par korte svipsere til andre klubber er han altid vendt hjem til den klub som han holder allermest af, og som efter hans eget udsagn denne gang bliver hans sidste.

Han er en spiller som altid giver sig 100% og ofte har han stor andel i kampens resultat.

Årets spiller går forrest både i kamp og til træning med en meget professionel tilgang til tingene.

Udover hans egen store ærgerrighed har han et stor overskud til også at hjælpe specielt de unge spillere som er på vej ind på holdet, med gode råd og opmuntringer.

Årets spiller kommer aldrig alene til kampene, han er altid fuldt af en enorm opbakkende familie, hvor både hans forældre, kone og fantastiske unger er klar til at bakke både ham og hele holdet op.

Årets spiller har igennem årene lavet mange fantastiske redninger for Otterup (med hele 28 cleansheets til følge), nogle gange måske med en lidt for høj teknisk sværhedsgrad i akrobatikken, men hold da op hvor vi nyder det, og derfor også hans fantastiske kaldenavn.

Årets spiller 2021/22 er Kim TV Larsen