Besøg fra Odense Boldklub

07. maj 2024 kl. 09:24

Besøg fra Odense Boldklub

Torsdag d. 2. Maj, en fantastisk solskinsdag, gæstede 5 af OBs Superligaspillere Otterup boldklubs børne og ungdomsårgange.

Vi havde deltagelse fra U6/7, U8, U9, U10, U10/11 piger, U11, U12, U13, U14 piger.

De besøgende kom hele vejen rundt, hilste på og deltog i den igangværende træning hos de enkelte årgange, som igangsættere, spilstyrende, bander på siden eller lignende afhængig af alder og aktivitet.

De spredte smil og glæde ved deres deltagelse og gav de deltagende en fed oplevelse at tænke tilbage på.

De mindste fik autografer inden spillerne forlod dem, på henholdsvis kort og trøjer og da også lige en highfive som farvel. De ældste samledes alle ved klubhuset efter end træning til autografer og selfies.

En stor tak til Odense Boldklub og ikke mindst: Martin Hansen, Bjørn Paulsen, Leeroy Owosu, Yaya Bojang og Max Ejdum for at give vores børn udelt opmærksomhed.