Boldleg for de mindste starter igen

24. august 2023 kl. 13:47

Boldleg for de mindste starter igen

JUBIII... nu starter vi igen BOLDLEG for de 3-5 årige.

Kom og vær med, første gang er tirsdag d. 29/8 kl. 16.30, hvor Morten Rasmussen står klar som træner.

Boldleg er for de 3 - 5 årige og deres forældre. Boldleg er leg med bold og andre sjove lege⚽️⚽️⚽️ Vi glæder os til at se jer, og vi bliver så glade hvis i deler opslaget , så vi kan få en masse nye fodboldspillere i vores blå og hvide farver 💙⚽️🤍

OB&IK har ønsket at løfte børnemiljøet i vores klub. Klubben har derfor i en årrække arbejdet målrettet og i foråret blev det belønnet, hvor klubben fik stemplet som DBU Børneklub, noget vi er meget stolte af. At være ”Børneklub” er et kvalitetsstempel på, at klubben har prioriteret sin børnefodbold. Således at OB&IK bliver et lærerigt, trygt og udviklende sted at starte sin fodboldsrejse.

Vi håber på at se en masse glade børn.