Boldleg for de små fortsætter indendørs

08. november 2021 kl. 13:08

BOLDLEG:

Så er udendørssæsonen for de allermindste medlemmer af Otterup Boldklub (de 2-5-årige) overstået. Siden midten af august har vi hver onsdag trænet til den helt store guldmedalje, og alle er virkelig gået til den! Vi har været 12-15 spillere til hver træning, hvor vi primært har haft fokus på leg og bevægelse, motorik, boldbehandling og det at være en del af et hold – og så selvfølgelig at have det sjovt! Alt sammen med mor eller far enten på sidelinjen eller med på banen. Træningen er gået over al forventning, og det har været sjovt at følge udviklingen fra gang til gang. Derfor ville det også være ærgerligt, hvis vi allerede skulle stoppe nu, hvor vi er kommet så godt i gang. Det er dog heldigvis heller ikke nødvendigt, da vi allerede fra uge 43 har fået mulighed for at fortsætte med træningen indendørs!

Vi startede LØRDAG D. 30. OKTOBER KL. 9:00-10:00 I HALLEN PÅ NISLEVGÅRD EFTERSKOLE og fortsætter derefter hver lørdag vinteren igennem samme tid og sted.

Vi håber at se alle, der har været med her i løbet af efterårssæsonen, men nye spillere, der gerne vil prøve, er bestemt også velkomne – vi glæder os til at se jer alle!

Mange hilsner

Mark og Mikael