Chr Nielsens mindepokal går i år til.......

23. oktober 2023 kl. 10:37

Chr Nielsens mindepokal går i år til Brian Simonsen

Chr. Nielsens mindepokal, som er klubbens ældste og fornemste pokal, gives til en person, som har ydet en ekstraordinær indsats for klubben.

Brian ”Excelark” Simonsen – Alt han laver, bliver sat i et Excel ark, så der er styr på det (Noget som trænere og bestyrelsesmedlemmer driller ham lidt med😊).

Brian har været en nøgleperson I, at klubben ikke er kørt helt af sporet i det seneste år. Han har hjulpet med at få styr på rigtig mange ting bl.a. alle holdkonti, sponsor/indkøbs-aftaler, fundet nøglepersoner til hjælp på diverse poster og hjælper endda selv med opgaver på de enkelte hold, når der mangler.

Han er god til at tage fat i roden af udfordringerne og håndterer det respektfuldt. Han sikrer sig generelt at beslutningerne er meningsfulde for både klub, spillere og trænere, som kan være en svær øvelse.

Den forgangne sæson var han træner på både U14 og U15 inkl. en del af planlægningen af en Holland-tur for disse. Derudover fungeret som trænerkonsulent i ungdommen, ungdomsformand og materialemand. Sikkert flere roller, som man ikke ser i hverdagen.

Som træner er Brians styrke at tænke på både den enkelte spillers udvikling, men også på hvordan holdet fungerer som helhed. Han sætter gode øvelser op, som giver mening ift. niveauet og udvikling af holdet. Brian er god til at tale med spillerne og give dem gode råd til udvikling og trivsel, både til træning og i kampene.

Brian har været den blå tråd! i OB & Ik´s ungdomsafdeling.