Frivillighedsprisen gik til....

image Formand Jens Gervil overrækker frivillighedsprisen på vegne af bestyrelsen
21. oktober 2022 kl. 11:34

Frivillighedsprisen:

Denne pokal gives til en person, som har ydet en stor frivillig indsats for OB & IK.

Prisen går til: Lisbeth Falk-Hansen.

Lisbeth har været en del af klubben i mange år og har aldrig været bleg for at træde til, når der er brug for hjælp.

Hun belønnes primært for hendes indsats ifm. OB´s hjemmekampe, hvor klubben skal stille en række personer til at bemande boder til salg af mad og drikke. Her er Lisbeth og en stor del af familien med hver gang.

Derudover har alle hendes børn været aktive i klubben og hun har ifm. holdaktiviteter også altid bidraget ved at give en hånd med, når der f.eks. skal deles reklamer ud, sælges noget, eller på anden måde hvis der er brug for forældrene.

Lisbeth taler altid positivt om klubben og forstår vigtigheden af at klubben har brug for frivillige kræfter for at tingene hænger sammen.

Der skal lyde et stort tak fra bestyrelsen og tillykke med prisen.