Lige kamp for U11

07. maj 2024 kl. 09:17

Lige kamp for U11

Otterup - Svendborg 2-3

U11B tog lørdag formiddag imod Svendborg på bane 2B på atletikstadion. Ganske fin bane, våd og hurtig, men det blev ikke noget problem for vores håndtering af bolden.

Generelt var det et ret godt match niveaumæssigt mellem Otterup og Svendborg, så kampen bølgede meget frem og tilbage med chancer i begge ender. Dog synes jeg, at vi konstant var tættest på, lige ved og næsten…

Vi kommer bagud 0-1 efter 20 minutter, da de får lov til at sparke udefra. En høj bold over keeperen, som Daniel ikke kunne gøre noget ved.

5 minutter efter vinder Mathi bolden på højrekanten, udfordrer to mand, løber fra dem, og finder en fri William Rasmussen inde foran kassen som sikkert sparker den ind til 1-1. Lige inden halvleg får Kamille ramt overliggeren med et flot spark udefra, men desværre gik den ikke ind. 1-1 var resultatet ved halvleg!

Efter 45 minutter får vi igen ikke skubbet hurtigt nok op, hvilket vi aftalte inden kampstart at vi skulle gøre. Svendborg får derfor en forholdsvis nem scoring.

Efter 52 minutter får vi scoret til 2-2 da Karl-Oskar vinder bolden på midten, spiller Silje fri på kanten som sætter sin direkte modstander og laver et flot indlæg til Benjamin Hyldegaard som sparker den i kassen.

I de 55’ minut scorer svendborg til 2-3 ved et flot opspil, hvor vi ikke rigtig kan gøre så meget ved det.

Til slut bliver Benjamin spillet helt fri, løber alene med målmanden men rammer desværre stolpen, og kampen ender 2-3 til svendborg.

Helt generelt en rigtig god kamp med et godt matchet niveau.

Kampens spiller blev Silje Møldrup Bagger, som spillede en flot kamp, pressede godt på, og overholdt samtlige aftaler, meget fortjent kampens spiller 🥳⚽️💪🏼