Velspillende i storsejr, topkamp i vente og hæder til damesenior

15. oktober 2021 kl. 07:03

Storsejr i det nordøstlige Odense

Lørdagens kamp mod ØB bød på flotte mål, dejligt vejr og skønne tre point. Kampens indledning blev i den grad en afgørende del af kampen. Vi havde igen Kent Jørgensen med fra start, og hans tilstedeværelse skulle hurtig vise sig at give udbytte. Fire minutter var der spillet, da Kent vender rundt på midten og i et soloridt af rang, sniger sig igennem både den ene og anden før han velplaceret afslutter uden for keeperens rækkevidde. 1-0. Få minutter senere har vi hjørnespark, som Mark slår knivskarpt til forreste stolpe, hvor Victor sætter pandebrasken på og kan se, selv uvidende om hovedstødets retning, jublende medspillere. 2-0. 21 minutter spillet, og et flot, flot indlæg slået Møller giver igen pote, da Kent moser sine modstandere og kommer højeste. 3-0. Otte minutter senere vil Mark ligeledes lege med. Kent med glimrende bold i dybden, og Mark der resolut sparker til kuglen i samme sekund, den rammer jorden. Nydeligt og 4-0.
Mod slutningen af 1. halvleg gør vi som ofte før, når vi fører - vi træder lidt på bremsen. Og minutter efter står den 2-4. Ærgerlig følelse at gå til pause med.
I anden halvleg skifter vi Mads ”Corsa” Jeppesen, Seb og Frandsen ind. Alle tre indskiftere præger kampen i en god retning. Først med Corsa i oplæggerens rolle efter fint dybdeløb, der serverer bolden til Mark tæt under mål. 5-2. Lidt tid efter er det så Seb, der efter et hurtigt taget frispark bliver sendt i dybden. Fra en spids vinkel hamrende han med et mix af yderside og vrist bolden i kort målhjørne. Flot mål og 6-2 ender kampen. Fremragende indsats og tre velfortjente point!

Topkamp på Nordfyns Bank Arena

Lørdag står den på et vaskeægte topopgør på Nordfyns Bank Arena. Kerteminde, der i skrivende stund er placeret på næstøverste trin, lægger vejen forbi Otterup. Til den kyndige er det vores nuværende træner, Kevins, tidligere klub. Han stod i spidsen for Kerteminde i en årrække op til denne sæson, og leverede flotte resultater på stribe. Derfor har Kevin naturligvis også et indgående kendskab til holdet og klubben, som vi skal forsøge at kapitalisere af. Vi ved, at det er en rigtig stærk modstander, så vi skal spille op til vores bedste, hvis vi skal begynde den kærkommende efterårsferie på bedste vis. Apropos efteråret er der lagt op til en god dag på stadion, hvor vejret igen har fundet vej til køligere vinde. 10-11 grader og en blæsende brise giver gode betingelser til en rigtig velspillet kamp. Synes man det er køligt, vil Lotte os resten holdet bag kampen stå klar med både vådt og tørt.
Vi håber på, at I mange vil finde vej til Nordfyns Bank Arena kl. 13.00 lørdag. God kamp!

Flot sæson af damesenior

Til slut skal der lyde et kæmpe tillykke til klubbens damehold. Holdet har spillet en utrolig flot sæson i serie 2, hvor det er blevet til otte sejre i otte kampe. Holdet har ligeledes fejet alt modstand af banen, hvilket deres målscore på 42-10 vidner om. Holdet, bestående af 23 spillere, har flyttet sig markant det sidste halve år. Siden i sommer har holdet fået flere spillere, så det nu består af en del erfarne og god portion nye ansigter. Med den flotte førsteplads venter der pigerne en tur i serie 1 efter jul og nytår. Det skal nok blive en spændende sæson, som de går i møde. I forbindelse med deres imponerende efterår vil de blive hyldet på lørdag, så kom og ønsk pigerne tillykke med den flotte præstation - det har de fortjent!

Vel mødt!
Jonas Wind